Turistika

Aktuality
27.4.2017
Státní svátky

Státní svátky: 1.5.2017 a 8.5.2017 Přejeme všem zákazníkům krásné prodloužené víkendy plné zajímavých zážitků.

13.4.2017
Velikonoční volno

Velikonoční volno. Přejeme všem našim zákazníkum pěkné prožití velikonočních svátků a dalších aktivit s tím spojených :)

Archiv aktualit

9 : 30 - 12 : 00 hod

Strojové vyšívání

www.vysivanistrojove.cz

Omlouváme se všem zákazníkům, e-shop je nyní ve výstavbě. Pokud si chcete objednat zboží u kterého je nutné zadat velikost prosím pošlete objednávku emailem obchodbrno@greensport.cz. Děkujeme za pochopení.

Chřibský hnědák

Chřibský hnědák, sobota 10.10.2015

Jak už i datum lehce napovídá, konal se desátý ročník tohoto náročného cyklo - lezeckého závodu v Chřibech. Mezinárodní dvojice Michal Rožek a Miloš Němý
Na start nastoupilo 11 dvojic v poměrně chladném počasí a to už v 7:30 ráno u hospody pod Skalou. Marek Zavřel se Zdeňkem Hrubošem závod slavnostně odstartovali a tím začal náš závodní den.
Na závodníky čekalo 6 skal a to Břestecká skála, Budačina, Stupavské skály, Kozel, Osvětimanské skály a Barborka.
Po pár letech jsem se rozhodl si zazávodit. Domluvil jsem se tedy s Milošem Němým, mým kamarádem ze Slovenska, takže jsme byli taková mezinárdní Česko - Slovenská dvojice.
Hned v první fázi jsme udělali chyby. Miloš rozhodl, ať jedeme nejprve na Budačinu a já jsem se pak rozhodl jet dál na hlavní hřeben směr Vlčák a tak postupně vznikali nějaké prostoje. Miloš dělal selfíčka, já jsem též udělal nějakou fotku a dopadlo to tak, že jsme na Osvětimnaských
skalách odlezli 4 cesty, na Barborce už jen 2 cesty. Na poslední skálu jsme měli jen pár minut, já jsem odvezl kolo k hospodě a sprintoval k Břestecké skále, Miloš to bral přímo k ní, kolo nechal neznámo kde. Na Břestecké skále jsme za 20 minut odlezli 4 lehké cesty a přesně v 18:30 jsme doběhli s posledním vypětím do cíle.
Guláš po dojezdu-doběhu opravdu bodl, z celodenního náročného závodění konečně něco pěkně zahřálo. Vyhlášení proběhlo pod širým nebem. Hlavní kategorii vyhrála dvojice Jenys - Zbyňa z HO Uherský Brod. My jsme byli s Milošem třetí, ale vyhráli jsme zase kategorii za nejtěžší vylezenou cestu - Budačinské Bjů 9-/9.

Vítězové hlavní kategorie - Jenys a Zbyňa z UherskéhoBroduNaše dvojice na 3. místě v hlavní kategorii - Michal a Miloš

Po vyhlášení bylo prasátko, které se peklo celé odpoledne a i slavnostní dort desátého ročníku. Slavili se úspěchy všech, šáňo teklo ale i dalšího pití bylo dost. Zábava trvala dlouho do noci, postupně se všichni přesouvali od prasátka k táboráku, kde jsem vydržel jako poslední, oheň plápolal až do druhé hodiny ranní.

Večerní klid po náročných závodech - zátiší s koly a Břesteckou hospůdkouDort k desátému výročí

Chřibský hnědák Sponzoři závodů

Chřibskému hnědáku zdar!

Michal Rožek

Pokud máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás.